Dobeles novada Izglītības pārvalde
Search form
Meklēt
    • Ienākt ar:
    • anazana
    • facebook
    • Sākums
    • PROJEKTI
    • ERASMUS
    • ”Eiropas savienības ERASMUS+programmas stratēģiskās ...
      • IZGLĪTĪBAS PĀRVALDE
      • Aktualitātes
      • IZGLĪTĪBAS IESTĀDES
      • PASĀKUMU PLĀNI
      • METODISKAIS DARBS
      • DOKUMENTI
      • PROJEKTI
        • Comenius
        • ERAF
        • ERASMUS
        • ESF
        • Valsts sportam
      • VAKANCES un MEKLĒ DARBU
      • PEDAGOĢISKI MEDICĪNISKĀ KOMISIJA
      • IEPIRKUMI
      • Fotogalerijas
      • Vecākiem
      • Prāta sporta spēles
      • LICENCES

      ”Eiropas savienības ERASMUS+programmas stratēģiskās partnerības skolu sadarbības projektu Nr. 2017-1-LV01-KA219-035456 „Eiropas bērns iesaistoties, veidojot un radot”

      ”Eiropas savienības ERASMUS+programmas   stratēģiskās partnerības skolu sadarbības  projektu Nr. 2017-1-LV01-KA219-035456   „Eiropas bērns iesaistoties, veidojot un radot”

      08.10.2017 09:51

      Dobeles speciālā pirmsskolas izglītības iestāde „Valodiņa

      09.2017.-08.2019. īsteno

      ”Eiropas savienības ERASMUS+programmas 

      stratēģiskās partnerības skolu sadarbības

      projektu Nr. 2017-1-LV01-KA219-035456

       „Eiropas bērns iesaistoties, veidojot un radot”


       

      Projekta galvenais mērķis ir gatavot bērnus dzīvei 21. gadsimtā, kas balstīts uz šādu kompetenču attīstību:

      • kritiskā domāšana
      • problēmrisināšana,
      • radošums,
      • saziņa 
      • sadarbība.

      Pedagogi  sadarbībā ar partneriem no Bulgārijas, Somijas, Lielbritānijas, Turcijas un Itālijas  mācīsies,

      kā uzlabot pedagoģisko darbu pirmskolā, lai attīstību bērniem šīs kompetences caur aktīvu darbošanos,

      motivāciju, pašizziņu, jaunu  un mūsdienīgu prasmju apguvi.

      Meklēs atbildes uz jautājumiem:

      • Kā panākt bērnu ieinteresētību darīt, pētīt, atklāt, secināt, iesaistīties? 
      • Kāda ir skolotājas loma bērna pašizziņas procesā?

      Skolotāji dalīsies pieredzē un vēros citu partnervalstu skolotāju darbu.

      Partnervalstīs plānots vērot, kā skolotāji rada vidi, apstākļus un bērni pašizziņas ceļā apgūst prasmes šādās tēmās:

      • Dabas bērns
      • Viens bērns, divas valodas
      • Robotika pirmsskolā
      • Es esmu mākslinieks

       

      Galvenās aktivitātes:

      1. Aptaujas un pētījumi par tēmu.
      2. Vietēji un starptautiski mācīšanās semināri.
      3. Darba vērošana partnervalstīs.
      4. Dalīšanās pieredzē.
      5. Metodisko materiālu veidošana.
      6. Pasākumi vecākiem un bērniem.
      7. Sabiedrības informēšana.

      Galvenie rezultāti:

      Projekta laikā tiks izstrādāti mācību materiāli, metodiskie ieteikumi skolotājiem,

      vecākiem inovatīva, kompetenču pieejā balstīta mācību satura īstenošanai.

      DVD, CD, buklets.

      Aktivitātes un izstrādātie materiāli tiks izplatīti caur projekta mājas lapu http://www.learningbydoing.lv

      Tiks pilnveidota pedagogu un vecāku izpratne par 21. gadsimta bērna mācīšanās būtību.

       

      Projekta apraksts

      Projekts tiks balstīts uz sadarbību un inovācijām, labās prakses apmaiņu.

      Projekta koordinators, jeb vadošais partneris ir Latvija (SPII “Valodiņa”).

      Projektā piedalīsies skolotāji ar atšķirīgu pieredzi, zināšanām, prasmēm, bet kopīgiem sadarbības mērķiem.

      Mūsdienās strauji notiek dažādu tehnoloģiju ienākšana izglītības iestādēs-

      interaktīvās tāfeles, datori, planšetdatori, televizori, kas aizvieto mācīšanos praktiski darot,

      eksperimentējot, pētot, izzinot un secinot.

      Esam novērojuši, ka skolotājiem patīk mācīt, rādīt priekšā, kas un kā jādara.

      Trūkst pieredzes un idejas, lai radītu bērniem interesi un motivāciju mācīties pašiem, būt aktīviem.

      Pedagogi sadarbībā ar partneriem mācīsies, kā uzlabot pedagoģisko darbu pirmskolā,

      lai attīstību bērniem kompetences caur aktīvu darbošanos, motivāciju,

      pašizziņu, jaunu un mūsdienīgu prasmju apguvi.

      Meklēs atbildes uz jautājumiem:

      Kā panākt bērnu ieinteresētību darīt, pētīt, atklāt, secināt, iesaistīties?

      Kāda ir skolotājas loma bērna pašizziņas procesā?

       Mēs esam izvēlējuši šo tēmu, uzskatām, ka tā ir inovatīva un

      projekta gaitā skolotāji pilnveidos savu profesionālo kompetenci

      un prasmi organizēt bērna mācīšanos, kas balstīta uz “Aktīvu mācīšanos”.

      Dažādās valstīs ir atšķirīga pieredze, izmantotās pieejas un metodes bērnu mācīšanā ir atšķirīgas,

      līdz ar to starptautiskā mācīšanās dos vērtīgu pienesumu skolotāju meistarībai.

      Uzskatām, lai skolotājs varētu organizēt kvalitatīvu, mūsdienīgu, atraktīvu mācību procesu skolotājam ir jāmācās pašam, jāmeklē iespējas mācīties no citām Eiropas valstīm.  Jāapkopo labākā sava un citu valstu pieredze un jāveido metodiskie materiāli, ko izmantot darbā ar bērniem.  Jāsalīdzina kopīgais un atšķirīgai, jāatlasa labākais, kas veicinātu bērnu attīstību. Jāizglīto vecāki, jo vecāki ir palīgi izglītības programmas apguvē.

      Kopā ar partnervalstīm nolēmām, ka projekta tēma būs "Eiropas bērns mācās, iesaistoties, veidojot un radot”. Skolotāji dalīsies pieredzē un vēros citu partnervalstu skolotāju darbu.  Citās valstīs plānots vērot, kā skolotāji rada vidi, apstākļus un bērni pašizziņas  ceļā apgūst  21. gadsimtā nepieciešamās prasmes.

      Visa darbošanās tiks filmēta un fotografēta, lai labās prakses apmaiņa un rezultātu izplatīšana būtu kvalitatīva.

      Visi materiāli, kas tiks izmantoti starptautiskajos mācīšanās semināros tiks aprobēti darbā ar bērniem un apkopoti metodiskajā materiālā. Projekta gaitā skolotāji ne tikai mācīsies, bet kopā radīs plašu metodisko materiālu.

       Radītie metodiskie materiāli dos skolotājiem iespēju strādāt interesanti,  pilnveidot izglītības darba kvalitāti ilgtermiņā.

      Materiāli tiks plaši izplatīti caur interneta vietnēm, lai tie būtu pieejami  plašai sabiedrībai visā Eiropā.

      Materiāli būs visās partnervalstu valodās un arī angļu valodā.

      Paralēli Erasmus projektam tiks izveidots E-Twinning projekts,

      lai dalītos pieredzē un gūtu pieredzi no partneriem citās valstīs.

       

      Māra Silova

      Projekta koordinators

      Atpakaļ

      Copyright 2020

      Dobeles novada Izglītības pārvalde

      Izveidot interneta veikalu | Izveidot mājas lapu | anaZana