Dobeles novada Izglītības pārvalde
Search form
Meklēt
    • Ienākt ar:
    • anazana
    • facebook
    • Sākums
    • Vecākiem
    • Mācību procesa īstenošanas modeļi 2020./2021. m.g.
      • IZGLĪTĪBAS PĀRVALDE
      • Aktualitātes
      • IZGLĪTĪBAS IESTĀDES
      • PASĀKUMU PLĀNI
      • METODISKAIS DARBS
      • DOKUMENTI
      • PROJEKTI
      • VAKANCES un MEKLĒ DARBU
      • PEDAGOĢISKI MEDICĪNISKĀ KOMISIJA
      • Fotogalerijas
      • Vecākiem
        • Mammām un tētiem
      • Prāta sporta spēles
      • LICENCES

      Mācību procesa īstenošanas modeļi 2020./2021. m.g.

      Mācību procesa īstenošanas modeļi 2020./2021. m.g.

      20.08.2020 11:44

      MĀCĪBU DARBA ORGANIZĀCIJA 2020./ 2021. mācību gadā
      Vispārīgie ieteikumi
      Pārpublicēts no Izglītības un zinātnes ministrijas mājas lapas, adrese:
      https://www.izm.gov.lv/lv/par-2020-2021-macibu-gadu
        

      COVID-19 izplatības laikā izglītības iestāde lemj par mācību procesa īstenošanai atbilstošāko modeli, lai pēc  iespējas mazinātu skolēnu / audzēkņu un  izglītības iestādes darbinieku inficēšanās riskus. 

      Mācības organizē pa klasēm, specifiski veidotām grupām, piemēram, daļa klases, vai izglītības posmiem, lai šīs audzēkņu grupas būtu nošķirtas viena no otras, savstarpēji noslēgtas un ilgākā laika posmā nemainītos to sastāvs.
      To var panākt, piemēram, ieviešot atšķirīgus mācību un nodarbību sākuma laikus un atsakoties no vienotiem starpbrīžiem, 
      organizējot mācību darbu maiņās, daļu no mācībām 7.–12. klašu skolēniem / audzēkņiem īstenojot attālināti, dažādām vecāko klašu skolēnu / audzēkņu grupām periodiski mainot klātienes un attālināto mācību grafiku, plānojot skolēnu / audzēkņu plūsmu koplietošanas telpu izmantošanai, mainot ierasto aktivitāšu grafiku, lai nodrošinātu plūsmu nepārklāšanos un distancēšanās ievērošanu starp skolēnu / audzēkņu grupām, u.tml., organizējot vienas klases / grupas skolēniem mācības vienā klašu telpā, mazinot viņu nepieciešamību pārvietoties pa skolas ēku,  plānojot mācību stundas / nodarbības tā, lai pedagogi pēc iespējas konkrētos laika nogriežņos ilgstoši strādātu ar vienas klases / grupas audzēkņiem.  
          
         
      Turpina īstenot mācību procesu skolēniem, atrodas pašizolācijā vai mājas karantīnā.
      Izglītības iestāde veido un īsteno individuāli pielāgotu mācību plānu un nodrošina atgriezenisko saiti tiem skolēniem / audzēkņiem, kas atrodas pašizolācijā vai mājas karantīnā un var mācīties attālināti (tikai mājās), kamēr pārējie mācās izglītības iestādes telpās vai daļēji attālināti.
      Plāno, ievieš un pastāvīgi uzrauga papildu higiēnas prasību ievērošanu un personu veselības stāvokļa uzraudzību. Nodrošina nepieciešamo higiēnas līdzekļu pieejamību, telpu vēdināšanu, individuālo un koplietošanas darba virsmu un ierīču dezinfekciju. Veido un nostiprina skolēnu personīgās higiēnas ieradumus.
      Vairāk skatīt Ieteikumi piesardzības pasākumiem: https://www.izm.gov.lv/images/ieteikumi_piesardz_pas.pdf
      Sagatavojas mācību procesa īstenošanas modeļu maiņai atbilstoši strauji mainīgajai situācijai.  Plāno, veic nepieciešamos sagatavošanās darbus un nepieciešamības gadījumā nekavējoties organizē mācību procesa īstenošanas modeļa maiņu – no A uz B vai C modeli (sk. tālāk) vai otrādi – atbilstoši situācijai.
      Plašāk lasiet šeit:
      https://www.izm.gov.lv/images/M%C4%81c%C4%ABbu_procesa_%C4%ABsteno%C5%A1anas_iesp%C4%93jamie_mode%C4%BCi_-_ABC_5_5.png

      https://www.izm.gov.lv/lv/par-2020-2021-macibu-gadu

      https://www.izm.gov.lv/images/Skola2030_VISC_PILNVEIDOTAS_Vadlinijas_COV19_FINAL.pdf

      Atpakaļ

      Copyright 2022                                                                                 Privātuma politika

      Dobeles novada Izglītības pārvalde

      Izveidot interneta veikalu | Izveidot mājas lapu | anaZana